Szukaj

Miasto
Region
Wybierz kategorię
%string_wybierz_oferte_specjalna%
Cena / Os (PLN)

od

do

REKLAMA

Najpopularniejsze artykuły

Spotkanie z makijażystami Sephory w Poznaniu

Poznań jest kolejnym miejscem spotkania z najlepszymi makijażystami Sephora, autorami bloga "Make up w wielkim mieście".

W dniach 9-11 września 2011 r., Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, organizuje w Starym Browarze w Poznaniu kolejne już spotkanie ze swoimi najlepszymi makijażystami, tworzącymi blog „Make up w wielkim mieście”. „Make up w wielkim mieście” to pierwszy videoblog, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki ale uczy jak je stosować w praktyce, odsłania sztuczki wizażystów i podpowiada, jak można bawić się makijażem na co dzień. Od uruchomienia portalu we wrześniu 2010 r., już prawie pół miliona internautów poszukujących makijażowych inspiracji odwiedziło tego bloga.

Spotkanie z makijażystami Sephora odbędzie się w Starym Browarze w Poznaniu, w dniach 9-11 września 2011 r. (piątek, sobota, niedziela), w godzinach od 9.00 do 21.00 w piątek i sobotę oraz od 10.00 do 20.00 w niedzielę. Na specjalnie przygotowanym stoisku ustawionym  w strefie Szachownicy Starego Browaru blogerzy Sephora spotkają się ze swoimi fanami i wszystkimi osobami zainteresowanymi tajnikami sztuki makijażu. Będą także uczyć klientki indywidualnie, jak się malować i wykorzystywać wiodące trendy z wybiegów na co dzień. Poza blogerami, m.in. Pauliną Karamon, blogerką z Poznania, oraz Anną Galińską, Mistrzynią Makijażu Sephora 2009, w spotkaniu wezmą udział także najlepsi makijażyści Sephora i innych marek m.in. Givenchy, Smashbox, Benefit i Make Up Forever. Ci, którzy nie znają jeszcze „Make up w wielkim mieście”, dzięki uruchomionym stanowiskom komputerowym, będą mogli posurfować i bliżej poznać portal.

„W drugi weekend września chciałbym serdecznie zaprosić wszystkich na kolejne już spotkanie z blogerami Sephora, autorami bloga «Make up w wielkim mieście», stworzonego specjalnie z myślą o współczesnej dziewczynie, śledzącej trendy i poszukującej nowych, makijażowych inspiracji. Odwiedzając blog «Make up w wielkim mieście» ma ona okazję odkryć świat wizażu kreowany przez najlepszych makijażystów, a także nauczyć się trików wykorzystywanych na pokazach mody czy sesjach zdjęciowych. Spotkanie z blogerami Sephora w Starym Browarze będzie wspaniałą okazją nie tylko do odkrycia tajników makijażu, ale także do wymiany doświadczeń, gdyż pojawią się na nim nasi najlepsi makijażyści, którzy na co dzień pracują
w perfumeriach Sephora. Będą oni udzielać porad zarówno mniej zaawansowanym, jak i tym, którzy uwielbiają bawić się makijażem i pragną poznać nowe trendy na jesień 2011” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Żeby skorzystać z możliwości indywidualnej lekcji makijażowej należy wcześniej umówić się przez infolinię Sephora 0 801 801 400 lub (012) 682 84 94, czynną w godzinach od 9.00 do 21.00.

Kolejne spotkania z blogerami odbędą się w Gdańsku, Krakowie, Łodzi oraz we Wrocławiu.

 

Marka Sephora

 

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała 40 lat temu we Francji, a od 12 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 000 perfumerii na świecie, w tym 83 perfumerie w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych, w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom
na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą zasady i konwenanse.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up w wielkim mieście”, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy jak je zastosować w praktyce.

autor: Katarzyna Stępień

  • Podobne artykuły
Dodaj komentarz

Treść komentarza:

Imię: Miasto: kod: Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie

dodaj komentarz i zarejestruj mnie



Copyright (c) by NOCOWANIE.PL Sp. z o.o. 2010-2020